Jak spolupráce probíhá

Jsme v neustálém kontaktu s vlastníkem, nájemcem i správcovskou společností.


Naši zaměstnanci pravidelně sledují stav svěřeného majetku a přijímají nezbytná opatření k odstranění případných technických a jiných problémů.

1

První kontakt

Náš pracovník se s Vámi po přijetí poptávky spojí a poskytne základní informace

2.png
2

Schůzka v kanceláři

Během schůzky u nás v kanceláři s Vámi projednáme podmínky spolupráce

3.png
3

Smlouva o spolupráci

Uzavřeme s Vámi smlouvu o správě nemovitosti

4.png
4

Převzetí objektu do správy

Přijmeme objekt do správy (prohlídka objektu a předání klíčů)

5.png
5

Příprava objektu

Připravíme nemovitost k pronájmu, profesionálně nafotíme, oslovíme správcovskou firmu objektu a SVJ, rozmístíme reklamu

6.png
6

Nájemní smlouva

Najdeme nájemce, dohodneme podmínky, uzavřeme nájemní smlouvu

4.png
7

Pravidelné kontroly

Pravidelně kontrolujeme stav nemovitosti a včasnost plateb nájemného

8.png
8

Garantovaný výnos

Naše služby Vám šetří čas a Vy získáváte garantovaný výnos

9.png

Používáme k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Následující volbou souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit.

Více informací & nastavení